Za otroke 2 - 9 let
Trenutno so odprte tudi prijave v OTROŠKI ZIMSKI TABOR.
Družili se bomo 2 dni (20. 2. – 21. 2.),
če te mikajo nepozabne počitnice z nami, se prijavi.
Ostala taborjenja v letu 2025
Če ne prideš na tabor, pa preberi naprej o celoletnih gozdnih druženjih pri nas.
Kako lahko svojemu otroku vrneš tisto PRAVO, AKTIVNO in IGRIVO otroštvo?
Če si mama, kot jaz, potem vem, da gledaš otroke, kako različni so si, po spolu, po barvi las, interesih, karakterju …
In ko jih opazuješ, se ti posveti in težko dojameš:
Kako lahko otroka določijo za “hiperaktivnega” oz. motečega v družbi?
Kako lahko od otrok zahtevajo, da v svojih prvih letih, ko kar kipijo od idej in želje po raziskovanju, večino dopoldneva presedijo med štirimi stenami?
Kako jih lahko tlačijo v zaprte prostore, kjer so številčno zelo močni in posledično preglasni?
Kako vam lahko ponudijo, kot na tomboli, eno osebo, ki bo skrbela za vašega otroka, ga vzgajala, brez da bi se vi zavestno prej odločili, ali se strinjate s pristopi te osebe in podpirate, čutite njeno osebnost?
Kako lahko otroku podajajo znanje o življenju izven naravnega okolja, kjer se življenje dejansko odvija?
Kako lahko slišijo in vidijo vso množico in vsakega celostno podprejo, ko pa jih je na kupu toliko?
Kako naj bo otrok zdrav, če se premalo giba in ni vsakodnevno večurno izpostavljen različnim vremenskim pogojem?
Kako jih lahko toliko vodijo in animirajo ter pozabljajo na pomen proste igre in čutenje samega sebe?
Zakaj tako zelo hitijo?
Otroka ne moreš vzgajati sama. Nikoli ni bilo mišljeno tako.
Vzgaja ti ga tudi okolje in družba, v kateri otrok odrašča.
Lahko pa razmisliš in izbereš okolje ter družbo, ki bi bila za razvoj tvojega otroka najprimernejša. Veliko različnih kotičkov je in prav je, da imamo starši možnost izbire.
VABIM TE V NAŠ GOZDNI SVET
Poteka vpis za leto 2024/2025
Zakaj je naš gozdni svet super izbira za tvojega otroka?
Pri nas imamo starostno mešano skupino, kar spodbuja razvoj ključnih socialnih veščin, kot so sodelovanje, empatija in komunikacija. Ko otroci različnih starosti sodelujejo pri skupnih nalogah in igrah, se učijo, kako deliti odgovornosti, reševati konflikte ter nuditi in sprejemati pomoč. Dokazano je, da takšne interakcije pozitivno vplivajo čustveno inteligenco otrok, obenem pa otroci, ki so delovali v starostno mešanih skupinah, izkazujejo večjo empatijo in sposobnost reševanja konfliktov v primerjavi z otroki, ki so delovali v enotnih starostnih skupinah.
Otroci so naravna bitja in ne sodijo med štiri stene. Povezovanje z resničnim svetom prinaša učenju smisel. Učenje poteka v naravi spontano, ob zabavnih aktivnostih in prosti igri, izkustvenem in situacijskem učenju ter gibanju.
Znanje, ki ga pridobijo skozi izkušnje, si lažje zapomnijo in ostane trajno. Stik z naravo izboljša njihovo pozornost in koncentracijo.
Na prostem se jim izboljša tudi delovanje imunskega sistema in zmanjša število bolezni. Obenem pa jim stik z naravo pomaga k duševnemu zdravju. Zmanjšujejo stres, tesnobo in depresijo.
Otroci na naših gozdnih druženjih ne razvijajo samo svojega znanja, ampak tudi čustveno in družbeno inteligenco. Zato so pri nas razlogi za agresijo in nasilje veliko manjši kot v drugih »nenaravnih« okoljih.
Smo gozdni in svobodni, nimamo sten, kar pa ne pomeni, da nimamo jasno postavljenih mej. Otroci se učijo prevzemati odgovornost za svoje naloge in vsakodnevne dejavnosti, kar prispeva k njihovemu osebnemu razvoju ter pripravljenosti na prihodnje izzive, ki jih čakajo v življenju.
Razvijanje in zorenje na prostem je naravno. Otroci so se na tak način učili in odraščali izven štirih sten več kot 99% zgodovine človeštva in so že po naravi opremljeni za tovrstno učenje. Sodobni svet pa jim žal te neizmerno pomembne izkušnje krade. Vse več otrok preživlja čas med štirimi stenami in statično pred ekrani.
Otroci bivajo z nama – ob diplomiranem vzgojitelju in diplomirani vzgojiteljici. Prisotnost obeh spolov med vzgojitelji, dodatno obogati izobraževalni proces. Otrok skozi interakcije z obema vzgojiteljema razvija bolj celostno razumevanje socialnih vlog in odnosov, saj ima možnost opazovati različne načine komunikacije in sodelovanja. Otroci tako hitreje spoznajo in razvijajo bolj uravnoteženo razumevanje spolnih vlog ter medosebnih odnosov, kar prispeva k njihovi socialni in čustveni zrelosti. To jim omogoča, da se že v zgodnjem obdobju naučijo spoštovanja in sodelovanja, ne glede na spolne razlike, kar je ključno za njihov kasnejši osebnostni razvoj.
Najina naloga ni le nadzorovati otroke, ampak tudi ustvariti
spodbudno okolje, kjer se otroci počutijo varne pri raziskovanju in izražanju lastnih idej. Otroke usmerjava, da si sami postavljajo vprašanja, iščejo odgovore in razvijajo
lastne ideje, ohranjajo svoj pogled na svet, kar spodbuja samostojnost in samozavest.
Se nisi našla v zgornjih besedah? Morda pa ustrezaš kakšnemu spodnjemu izzivu:
· Z otrokom si 24h/7, ves čas ste skupaj in želiš si malo časa čisto zase, da malo brezskrbno zadihaš.
· Otok ne hodi v vrtec/šolo in nima stika z vrstniki. Vidiš, da vseeno hrepeni po družbi, ne želi biti ves čas samo s starši. Ampak ni ti vseeno v kakšno družbo ga vključiš.
· Delaš od doma in si utrujena od stalnih “motenj” otrok, hrupa, prepirov, kuhanja – nimaš miru za delo in urejaš vse malo po malo z res veliko prekinitvami in nervozo.
· Otrok hodi v vrtec, ampak bi bila vesela, če bi kakšne dni v tednu menjal štiri stene za gozdno igralnico.
Če želiš otroku omogočiti stik z naravo in bivanje v družbi vrstnikov v prečudovitem okolju znotraj male skupine, ki otroku omogoča, da je slišan, videni in srečen ter ti je nekaj dni v tednu dovolj, potem ste pravi za sodelovanje z nami.
DOPOLDANSKA GOZDNA DRUŽENJA IN PODROBNOSTI :
Z vami sva dva diplomirana vzgojitelja in izkušena starša, ki ljubiva naravo in svobodo.
Delujemo znotraj manjše skupine otrok, saj se zavedamo, da je dostopnost in navezanost otrok na zrelega odraslega ključno za uspešno sodelovanje in rast. Ker se mesta hitro zapolnijo, si čimprej rezerviraj mesto na spodnjem vpisnem obrazcu.
KRAJ: Okolica Laškega (2km iz centra Laškega)v prečudovitem gozdnem okolju ob potoku.
STAROST: 2 – 9 let
ČAS DRUŽENJA: Družimo se 3x tedensko oz. po dogovoru (lahko tudi samo 1x, 2x).
DNEVI DOPOLDANSKIH GOZDNIH DRUŽENJ: ponedeljek, torek in sreda
CENA: Odvisna od števila tedenskih obiskov.
POMEMBNA je primerna oprema za bivanje v naravnem okolju v vseh letnih časih in ob vsakem vremenu. Imamo tudi suh in topel prostor, kamor se lahko po potrebi umaknemo.
Za vse podrobne informacije, sva ti z veseljem na voljo. Izpolni spodnje podatke in na svoj mail boš prejela informativno vpisnico otroka za dopoldanska gozdna druženja in si izbrala termin za telefonski posvet z nama.
Svoboden otrok je vaše spletno izhodišče za bolj naravno in svobodno življenje z otrokom.
Informiram, izobražujem, vodim in svetujem. Izogibam se vsem stvarem, ki otroke omejujejo in starše oddaljujejo, namesto zbližujejo. Staršem predajam znanje, kako se z otroki povezati, jim nuditi svobodo in jih opazovati, kako v svobodi žarijo.
Kontakt
Svoboden otrok,
svetovanje za naraven in samozavesten razvoj otrok, Miha Vrbnjak S.P.
3270 Laško
pišite nam: info@svobodenotrok.si
Nadgradnja na trgovino in spletno učilnico: hanabatic.si in mojcakalcic.si